Chelsea.pl - polski serwis Chelsea FC


  • 1 |
  • 2 |
  • 3 |
poprzedni Stop Następny
2017-06-21 12:28:04 | Starkiller
0 komentarzy


  Bournemouth 3:0 (D)
26.12.2016r. godz. 16:00


 

Następny mecz:
 
Stoke City (D)
31.12.2016r. godz.16:00


 

brak ankiet

Chelsea vs Middlesbrough: Składy

Znamy już składy na spotkanie 12. kolejki Premier League, w której to Chelsea podejmie na stadionie Riverside drużynę Middlesbrough!

 

Antonio Conte po raz kolejny sięgnie po tę samą jedenastkę, która wygrała 5 kolejnych spotkań i wywindowała Chelsea na 2. miejsce w tabeli. W przypadku zwycięstwa w dzisiejszym spotkaniu, The Blues będa mogli wspiąć się na pozycję lidera, wyprzedając w tabeli Liverpool i Manchester City.

 

Z meczów reprezentacji z drobnymi urazami powrócili Diego Costa i Eden Hazard, ale obaj zawodnicy są już w pełni zdrowia i rozpoczną dzisiejsze spotkanie od pierwszej minuty.

 

Składy:

Chelsea: Courtois; Azpilicueta, David Luiz, Cahill (c); Moses, Kante, Matic, Alonso; Pedro, Diego Costa, Hazard.

Ławka rezerwowych: Begovic, Ivanovic, Terry, Chalobah, Fabregas, Oscar, Batshuayi.

 

Middlesbrough: Valdes, Barragan, Chambers, Gibson (c), Da Silva, Traore, Forshaw, Clayton, De Roon, Ramirez, Negredo.

Ławka rezerwowych:Guzan, Espinosa, Fischer, Nsue, Leadbitter, Downing, Rhodes.

Źródło : Twitter

20.11.2016 | 16:04 | Starkiller
129 komentarzy
Szukaj według tagów:
lineups, ,

Aby dodać komentarz musisz się zalogować !

Dodał: przyboj9
2016-11-26 18:00:58

ale tam patrzać na bramy to Fabian i ten 2 się nie popisali i tak xd

Dodał: przyboj9
2016-11-26 17:58:02

Kurwa tam chyba lepszy meczyk był niż Live z Dortmundem xd

Dodał: Leonidas432
2016-11-26 17:52:56

Co to Swansea haha :D

Dodał: przyboj9
2016-11-26 17:52:20

5-4 jprd xd

Dodał: przyboj9
2016-11-26 17:49:38

swansea 3 -4 Cp, co tam sie dzieje xd

Dodał: Lancer1
2016-11-26 17:36:42

Ja licze na mojego pupilka Alonso :D a Moses ostatnio słabo wg mnie w ofensywie a skysports do wyróznił.. tak, skład ten sam.

Dodał: przyboj9
2016-11-26 17:36:28

Ah Live strzela, szkoda. Ale nic nie ma co sie oglądać, wygrywamy 8-0 i dalej top 1

Dodał: perzu25
2016-11-26 17:30:39

Skład pewnie będzie taki sam co ostatnio, ale mimo to oś czuję, że dzisiaj będzie remis. Obym się mylił :/

Dodał: Leonidas432
2016-11-26 17:05:25

No to dzisiaj z 4:0 dla nas minumum, moze Moses cos ustrzeli.

Dodał: Lancer1
2016-11-26 16:27:36

Szkoda ze City jednak wygrało, mialem nadzieje na remis.. Co do dziś to pojedynek Costa-Kane sie szykuje, kurcze jakbyśmy powtórzyli ostrość i zaciętość jak w meczu z Evertonem 5-0 to byłoby ekstra i na to mam nadzieje.

Dodał: Starkiller
2016-11-26 14:14:46

Tabela wyników tylko w 2016r. https://pbs.twimg.com/media/Cxxqa8KXgAUjxgP.jpg:large

Dodał: Starkiller
2016-11-26 13:59:45

Harry Kane goalscoring record in London derbies: Fulham 1 goal in 1 game; QPR 2 goals in 2 games; Crystal Palace 2 in 5; Chelsea 3 in 4; West Ham 4 in 5; Arsenal 5 in 4. 18 goals in 22 games overall.

Dodał: Starkiller
2016-11-25 09:26:16

Arsenal specjalnie nie wygrał z PSG, żeby w 1/8 nie trafić na Bayern, sprytne.

Dodał: Kisiel
2016-11-24 22:01:30

Oho! Widzę, że ManU na mistrza idzie. A nie, to Liga Europy.

Dodał: Kisiel
2016-11-24 21:59:38

@Patryk - OK, twoje zdanie i szanuję. Przecież nie bierzemy ślubu ze sobą :D Jeszcze tylko taki disclaimer - można brać ślub konkordatowy, to jest combo kościelnego wraz z cywilnym od razu. Ja wtedy przystępuje tylko do cywilnego, a w mszy uczestniczę jako niewierzący. @LEGIA - trochę siara, że tracą tyle goli. Z drugiej strony, miałem cichą nadzieję, żeby zrobili jedną niespodziankę i to 3:3 z Realem w sumie taką niespodzianką było. Życzę im, żeby awansowali do LE, bo dostaną wtedy więcej kasy. Mam nadzieję, że pieniądze z LM zostaną rozsądnie zainwestowane i da to nam większe szanse na LM w przyszłym roku.

Dodał: Kipisz
2016-11-23 22:42:11

Jeśli wygra to ma LE :)

Dodał: Patryk
2016-11-23 20:25:44

8:4 to lepszy wynik niż 4:0 :D Biorąc pod uwagę pierwszy mecz w Warszawie to imo Legia zaliczyła spory postęp od tego czasu. Oczywiście defensywa to wciąż patologia, ale mimo wszystko strzelić 4 bramki na trudnym terenie to wyczyn. Jeżeli Legia wygra ze Sportingiem (co według mnie jest możliwe) to ich przygodę z LM uznam za udaną.

Dodał: ricky31
2016-11-23 18:56:29

No ok, jak uważasz, Twoje zdanie, masz prawo. Inny temat - 8:4 to dla Legii wyczyn czy blamaż, jak uważacie? Jak dla mnie ani jedno ani drugie, ale bardziej skłaniałbym się ku pierwszemu.

Dodał: Patryk
2016-11-23 17:27:12

Ricky. Brak wiary nie jest oznaką braku szacunku. Sam nie określę się mianem osoby wierzącej. Niżej napisałem, że takie porównanie uważam za oznakę braku szacunku. To jest moje zdanie. Każdy ma prawo do swojego, jednak gdy już je wypowiadasz trzeba się liczyć z tym, że ludzie mają prawo zareagować w taki sposób jak ja. Dla mnie sytuacja z kościoła i w/w porównanie są na takiej samej stopie w tym przypadku. Jeżeli ktokolwiek wyznaje wiarę w cokolwiek to nie będę tego porównywać do kreskówkowych postaci czy innego typu rzeczy. Tym bardziej jeżeli byłaby mi to osoba bliska.

Dodał: Patryk
2016-11-23 17:20:32

Może jeszcze inaczej, bo źle trochę napisałem. Hipokryzją jest branie ślubu w domu Bożym, mimo iż do danej religii odnosisz się bez szacunku, bo dla mnie takie porównania są właśnie taką oznaką.

Dodał: Patryk
2016-11-23 17:15:02

Zastanawia mnie dlaczego Ty możesz wyrazić swoją opinię, a gdy ja wyrażam swoją to już jest \ja pierdole\. Bierzesz ślub cywilny w kościele? Nie wiem, może się nie znam to mnie poprawcie, ale wydawało mi się, że ślubów cywilnych udziela inna instytucja. Hipokryzją jest branie ślubu w domu Bożym, mimo iż w Boga się nie wierzy. Nie to, że bierzesz ślub z osobą wierzącąinnej wiary, bo na ten temat w ogóle się nie wypowiadałem. Jeżeli porównujesz Boga do postaci z bajki, mimo iż Twoja kobieta jest wierząca i ta wiara jej dała wiele to ja odpuszczam.

Dodał: Kisiel
2016-11-23 13:41:03

Conte powiedzial rowniez, ze jego ulubiony film to King Kong :D

Dodał: Starkiller
2016-11-23 12:54:11

Conte: Fabregas i Oscar nie odejdą w styczniu z Chelsea.To wszystko plotki. Nie mam zamiaru ich sprzedawać, są dla mnie ważnymi zawodnikami.

Dodał: ricky31
2016-11-23 00:18:29

Odniosę się jeszcze do dyskusji Kisiel vs reszta świata. \"A porównywanie Boga do postaci z bajki jest mega słabe. \" - nie zrozumiem tego za cholerę. Dla Ciebie porównanie Boga do postaci z bajki jest mega słabe, dla innych porównanie latającego potwora spaghetti do kevina costnera jest słabe. \"to z uwagi na szacunek dla osób wierzących oraz tego, że będziesz korzystać ze ślubu religii Chrześcijańskiej takie porównywania bym sobie darował\" - z uwagi na szacunek to ja mogę z mamą iść do kościoła i gdy wszyscy zachowują się cicho i słuchają ja również to robię, to jest szacunek, a nie to co Kisiel sobie do czego porównuje. Zupełnie dwie odmienne sprawy. Uwaga idzie przykład. Dzisiaj może ktoś sobie wymyślić że istnieje coś takiego jak Stworzyciel co stoi na czele całego wszechświata. Powiedzmy że ta teoria się przyjmuje, nagle miliard ludzi od jutra zaczyna w to wierzyć, ale Ty nie. Czy to oznacza, że z SZACUNKU do nich nie możesz porównać czegoś czego nigdy nie widziałeś/nie da się udowodnić do nie wiem, Kaczki Dziwaczki? Jasne że możesz. I nie ma to nic wspólnego z jakimkolwiek szacunkiem, to jest opinia. Własna, swoja, nikomu nie wmuszana, nie nagłaszana, nie namawiająca do złego, nie ogłaszana na plakatach czy w kinach.

Dodał: maly33
2016-11-22 23:16:54

Kisiel @ Legia wspólnie z BATE dzierży ten niechlubny rekord straconych goli w LM czyli 24 gole . Jeszcze jedna i bedzie samodzielnym rekordzistą .

Dodał: Starkiller
2016-11-22 22:49:07

Ten mecz się zapisał, bo to rekord pod wzgledem ilości bramek w jednym meczu w całej historii LM (nie licząc Pucharu Europy).

Dodał: Kisiel
2016-11-22 22:44:32

Ciekawe, czy ich laczna liczba straconych goli zapisze sie na kartach historii.

Dodał: Starkiller
2016-11-22 22:42:19

Chyba Real z Malmoe rok temu 8-0 i Liverpool kiedyś tam z Besiktasem 8-0, tak więc Legia wyrównała rekord.

Dodał: Kisiel
2016-11-22 22:36:09

Ktos zna rekord straconych bramek w fazie geupowej LM? Jestem ciekaw, jak blisko jest Legia.

Dodał: Starkiller
2016-11-22 22:27:32

Chyba decyduje bezpośrednie starcie, w takiej sytuacji Tottenham odpada z LM.

Dodał: Kisiel
2016-11-22 22:20:29

Wracając na tematy piłki: nie mogę zrozumieć tego jak Leicester daje czadu w LM, a w lidze każdy ich klepie.

Dodał: Kisiel
2016-11-22 22:17:48

Patryk, chyba nie zrozumiałeś. Ja nie biorę ślubu kościelnego. Ja biorę ślub cywilny, moja dziewczyna bierze ślub kościelny. Technicznie tak to wygląda. Nie składam przysięgi przed katolickim bogiem, ani nie przyjmuję komunii. Więc proszę, powiedz mi, gdzie tu jest hipokryzja? Bo to jest pieprzenie trzy po trzy. Hipokryzją, a wręcz okrucieństwem jest nakazywanie wiązania się tylko z ludźmi danej religii. Wymiękam z tego, moja dziewczyna nie ma nic przeciwko, ma to dosłownie w dupie. Dogadujemy się we wszystkim. Ksiądz, który daje nam ślub mówi, że spoko z nas para. A mimo wszystko znajdziesz się taki ty, który mówi mi, że to hipokryzja. No, że tak powiem - ja pierdolę. Pretensje do Watykanu, że mi pozwalają. Co mi ktoś udostępnia? Ja nie biorę ślubu kościelnego! Ile razy mam to jeszcze powtórzyć? Z mojej strony jest to ślub cywilny w kościele. Co najwyżej, ktoś mi udostępnia kościół jako miejsce, za które zapłacę zgodnie z niepisaną tradycją. Porównywanie boga do postaci z bajki jest dla mnie tak samo na miejscu, jak odmówienie mojej mamie katolickiego pogrzebu, bo była rozwódką, ale mimo wszystko osobą głęboko wierzącą. Myślę, że czepianie się tego królika bugsa jest już czepianiem się o słówko, semantykę i szukanie dziury w całym. Do jakiej istoty nieistniejącej miałbym to porównać według ciebie, by to nie było słabe?

Dodał: Starkiller
2016-11-22 22:14:17

A Legia to jak w tenisie 6:0. 6:3 :D

Dodał: Starkiller
2016-11-22 22:08:07

W fazie grupowej LM w pierwszej kolejności liczy się bilans bramek czy bezpośrednie starcie?

Dodał: Luke_19
2016-11-22 22:03:23

Borussia 6-3 Legia

Dodał: Starkiller
2016-11-22 22:02:35

Wielu rezerwowych gra, ale nie wiem czy to nie przypadkiem przez kontuzje,bo już podobnym składem z West Hamem grali.

Dodał: Luke_19
2016-11-22 21:59:14

Niech się męczą Totki - w sobotę będą zmęczeni

Dodał: Luke_19
2016-11-22 21:57:43

Tottenham jak zwykle karnego musi mieć żeby coś strzelic

Dodał: Starkiller
2016-11-22 21:57:10

Tottenham strzelil gola na wyrównanie i później stracili od razu z pierwszej akcji po rozpoczeciu gry ze środka, to trzeba byc spursami...

Dodał: Patryk
2016-11-22 21:37:48

Starkiller, masz rację. Ze strony kościoła nie powinno być zamykania drzwi dla osób niewierzących, bo przecież w tym wszystkim chodzi również o nawracanie. Dlatego śluby, po naukach, powinny być przyznawane (tak jak ma to miejsce teraz). Jesteś niewierzący i chcesz ślub kościelny. Bez jęczenia i narzekania na nauki. Ktoś Ci coś udostępnia, więc Ty również daj coś od siebie.

Dodał: Patryk
2016-11-22 21:26:49

Dla mnie branie ślubu kościelnego w przypadku, gdzie osoba twierdzi, że Boga nie ma to hipokryzja. A porównywanie Boga do postaci z bajki jest mega słabe. Nawet jeżeli jest to podkreślenie tego, że obie istoty według Ciebie nie istnieją to z uwagi na szacunek dla osób wierzących oraz tego, że będziesz korzystać ze ślubu religii Chrześcijańskiej takie porównywania bym sobie darował. Btw. ja do osób wierzących również się nie zaliczam.

Dodał: Starkiller
2016-11-22 20:54:11

Sytuacja w grupie Tottenhamu jest fascynująca, naprawdę jestem ciekawy kto wyjdzie :D Jeśli kościół chce pzyciągać nowych wiernych, to dlaczego nie pozwalać niewierzącym brać ślubu, przecież nic kościół nie straci, a taka osoba może się nawrócić czy coś, jeśli zobaczy, że jest ok. Po co zamykać innym drzwi? Jak bym był księdzem to bym tak myślał chyba.

Dodał: ricky31
2016-11-22 19:35:03

Aż sobie Kisiel zapiszę chyba gdzieś to co napisałeś, bo podpisuję się pod tym brwiami i łokciami, jestem dokładnie tego samego zdania.

Dodał: Kisiel
2016-11-22 17:48:13

Cześć. Nie zgodzę się tobą kazik. Przepraszam z góry za \"ty\" pisane małą literą, tak już mam i zwrotów grzecznościowych używam tylko w oficjalnej korespondencji (zazwyczaj listownej), a w sieci piszę normalnie. Co do ślubów jednostronnych - nie widzę problemu, tak serio. I uważam, że fajne jest to, że kościół katolicki też go nie widzi. Myślę, że jest to zdrowo progresywne i nie mówi ci, że musisz pokochać tylko kogoś swojej wiary. Bo co w przypadku, gdy druga osoba jest prawosławna, wyznaje islam lub jest buddystą? Co do porównania boga i Królika Bugsa - chodziło mi o to, że oboje nie istnieją. Jak najbardziej szanuję wierzenia swojej przyszłej małżonki i nieco tutaj mnie obrażasz, ponieważ nie szanujesz mojej niewiary. Nie muszę odnosić się z szacunkiem do bóstwa, którego nie uznaję za prawdziwe. Bo to tak, jakbym miał szanować fikcyjną postać z książki. Cieszę się z wiary mojej dziewczyny - jest prawdziwa w tym, co robi i przemawiają przez nią wszystkie dobre wartości, które zawsze w chrześcijaństwie popierałem i sympatyzowałem z nimi. Wiara pomogła jej w życiu i dała oparcie w trudnych momentach, cieszę się, że ma w życiu takie wsparcie z tej strony. Słowo \"bóg\" piszę małą literą od lat, a to dlatego, że nie odnosi się dla mnie do konkretnej istoty, a jest dla mnie rzeczownikiem, niczym słowo duch, istota, byt. Co do samej przysięgi - z chęcią złożę ją swojej żonie, ponieważ to jej przysięgam swoją miłość i dla niej mam zamiar dawać do końca życia z siebie wszystko. Nie kocham jej po ty, by kogoś lub coś zadowolić, a jedyną osobą/istotą, która może mnie z naszej miłości i naszego związku rozliczyć, jest ona - nikt inny. Do niczego w kwestii ślubu kościelnego nie czuję się przymuszony. Jestem szczęśliwy, że moja małżonka będzie mogła spełnić swoje marzenie i przejść przez ceremonię ślubną zgodnie ze swoją wiarą. Jestem pełen szczęścia, że moja osoba w niczym nie przeszkadza, a ona nie ma problemu z moją niewiarą, bo według jej przekonań, jeśli będę w życiu dobrym człowiekiem, a za takiego mnie uważa, to wystarczy.

Dodał: kazikx
2016-11-22 16:47:57

Kisiel, nie czuj się dotknięty tym, co zaraz napiszę - wyrażę swój radykalny pogląd... Osobiście uważam, że nie powinno się udzielać ślubu kościelnego osobom niewierzącym... Dla mnie jest to sprzeczność sama w sobie i nie ma znaczenia, że jedna osoba z przyszłych małżonków jest wierząca... To, co napisałem, dotyczy Twojej przyszłej małżonki, bo przypuszczam, że bierzesz ślub kościelny ze względu na nią i ewentualnie jej rodzinę. A teraz do Ciebie. Kisiel, sorry, ale mówienie, że przysięga przed Bogiem jest dla Ciebie taką samą przysięgą jak przed Królikiem Bugsem świadczy o tym tylko, że wbrew temo, co piszesz, nie szanujesz wierzeń Twojej przyszłej żony, dla której te sprawy są podobno ważne... Cokolwiek znaczy dla Ciebie słowo \"Bóg\" (piszesz go z małej litery, bo taka zrobiła się moda, co świadczy o braku szacunku dla kultury chrześcijańskiej, tak samo jak ja bym do Ciebie pisał per \"ty\"), chodzi o to, że przysięgę zawierasz wobec niezmiennego kryterium obiektywnego, wobec niezmiennej idei - że cokolwiek się stanie w Twoim późniejszym życiu, czy to np., że Twoja przyszła żona zostanie sparaliżowana, czy Ty zachorujesz na raka, to zostaniecie ze sobą, by się wzajemnie wspierać. Jeśli wierzysz w jakąkolwiek wartość obiektywną, to może zawierać się w niej idea boskości, osobowej lub bezosobowej. Dziwię się, że Twojej żonie przeszkadza pusta retoryka nauki przedmałżeńskiej, a nie przeszdadza to, że bierze ślub z osobą niewierzącą, że Ciebie samego poniekąd przymusza. Dla mnie jest to kwestia dobrego samopoczucia, a nie wiary... Jeśli tak bardzo Cię kocha, to po co jej ślub kościelny i po co zmusza Cię do niego? I po co Ty sam się godzisz? Jak jest konsekwetna, to powinna brać Cię bez ślubu, w innym wypadku jest na tym samym poziomie, co ci odwalający swoją \"robotę\" księża... Dla mnie jest albo albo. Tyle.

Dodał: Kisiel
2016-11-22 11:52:08

Akurat ja jestem osoba niewierzaca w 100% i po proatu uwazam, ze nie istnieje na swiecie bog ani zadna magia, istoty nadnaturalne itp. Ale bardzo szanuje katolikow (nie mylic z tzw. katolami), w tym swoja przyszla zone. Dla mnie przysiega przed bogiem nic nie znaczy, bo to dla mnie jak przysiega przed Krolikiem Bugsem. Ceremonia - pewnie, ze fajna. Ale bardziej marzy mi sie staropolska, w wiejskich i ludowych klimatach, ktore mimo, ze byly po czesci katolickie, to jednak bardziej ludowe niz katolickie. Mam ten problem, ze katolicy czesto probuja mi wmowic wiele rzeczy, dyskredytowac moje przekonania, gdy ja nigdy nie dyskredytowalem ich wiary. Wspieram swoja narzeczona w jej wierze i nawet wyganiam ja do kosciola, gdy jej sie nie chce. Nienawidze \"jestem wierzacy niepraktykujacy\", a na szczescie ona taka nie jest. Na nauki niestety trafilismy gowniane. Slysze duzo retoryki ruchow narodowych, ksieza mowia, ze niewierzacy nie potrafia kochac, odradzaja zwiazkow mieszanych i opowiadaja kosmiczne hiistorie nieudanych mieszanych malzenstw. Kobiety traktuja jak inkubatory do rodzenia dzieci i mowia \"bog da wam pieniadze na dzieci\". Moja narzeczona, katoliczka praktykujaca jest zniesmaczona tymi naukami.

Dodał: bluearmy
2016-11-22 11:32:47

Tak odbiegając od tematu, słyszeliście jak ziemia pod Panią Clinton zaczyna pękać? Przepraszam, to za łagodne określenie, ona się po prostu zapada. Komputer Podesty stał się skarbnicą, która może udupić część bardzo poważnych demokratów. I nie chodzi o machlojki, ale handlem dziećmi, pedofilią, okultyzmem itd

Dodał: bluearmy
2016-11-22 11:09:01

kazikx, właśnie ta niedokładność mnie martwi. Ale jestem dobrej myśli, jak pisałem niżej :D Kisiel, po części też jestem osobą nie wierzącą, ale nie wyobrażam sobie, innego, lepszego święta miłości od ceremonii zaślubin. Sama przysięga przed Bogiem jest na swój sposób niesamowita. Bo rodzinę przyszłej małżonki można nie trawić, powiem więcej, samą małżonkę można brać niepoważnie(czego absolutnie nie popieram, ponieważ takowy facet jest dla mnie śmieciem) co w późniejszym rozrachunku skutkuje fałszem, ale przysięga przed tak wszechpotężną istotą jaką jest Bóg, robi wrażenie. Wiem, że to jest bardzo trudne do przyjęcia, ale nie można tego wykluczyć. Na istnienie Boga jest tyle samo dowodów co na nieistnienie, dlatego uważam że, sama nie wiara w Boga, również jest wiarą. Miało być krótko, ale się rozpisałem... Tak na marginesie, czego nauczają na tych lekcjach? :)

Dodał: Kisiel
2016-11-22 10:17:33

Nauki sa obowiazkowe przy slubie koscielnym. Najciezsze jest dla mnie to, ze podchodze do slubu jako osoba niewierzaca (slub koscielny jednostronny) ale i tak musze brac udzial w naukach.

Dodał: kazikx
2016-11-22 00:04:44

Kisiel, masz więc przedsmak tego, jak będzie wyglądało życie małżeńskie: kompromisy i jeszcze raz kompromisy:)

Dodał: kazikx
2016-11-22 00:03:40

bluearmy, Boro się nam mocno postawiło. Ich gra wyglądała całkiem przyzwoicie, a mimo to tylko raz zmusili Courtois do ponadprzeciętnej interwencji. My z naszą grą pełną niedokładności mieliśmy kilka setek i ten mecz spokojnie mógł zakończyć się przynajmniej 0:2. Mam nadzieję, że z Totkami wyjdziemy z mocnym postanowieniem zarżnięcia Koguta i nie będzie już tej nonszalancji, co z Middlesbrough.

Dodał: kazikx
2016-11-21 23:55:00

Mecz z Totkami będzie ciężki, bo raz, że grają dobrze, a dwa, że chodzi o derby... Spodziewam się emocjonującego spotkania i jednak naszej wygranej. Sądzę, że wyżej poprzeczkę zawiesi nam City... Najważniejsze, że to my otwieramy tabelę, więc w razie porażki, a nawet dwóch (w co nie wierzę), wciąż będziemy w czubie mając jednocześnie spotkania z czołówką za sobą.

Dodał: bluearmy
2016-11-21 23:34:08

Brak Rose to dobra nowina. Zresztą, wchodzimy w bardzo ważną fazę rozgrywek, ponieważ przed nami 2 bardzo ciężkie mecze. Modlę się o to, żeby przerwa, która miała miejsce nie wybiła naszych z rytmu. Mecz z Boro pokazał, że przerwa troszkę zaszkodziła, ale mam nadzieje, że to było przejściowe i nasi wrócą na dobre tory.

Dodał: booch
2016-11-21 22:55:32

Na nauki trzeba. Co do Totków, jutro grają arcy ważny mecz z Monaco do tego w sobotę nie zagra Rose za żółte kartki.

Dodał: Starkiller
2016-11-21 22:52:04

Moim zdaniem ten mecz z Tottenhamem będzie dla nas największym sprawdzianem, jeśli wygramy będzie to dla mnie znaczyć, że jesteśmy faworytami do mistrzostwa. W ogole mi kiedys kolega mowił, że jak się chodziło na religię w szkole, to nie trzeba chodzić na te nauki przedmałżeńskie

Dodał: bluearmy
2016-11-21 22:40:32

Lancer1, to prawda. Mecz z Totkami będzie ciężki, stracili ledwie 8 bramek i nie przegrali żadnego meczu.

Dodał: Kisiel
2016-11-21 22:26:29

Chodzi mi o to, że przegapiłem wczoraj mecz. To już drugi chyba. Niestety nie mogę z tym papierkiem, a chciałbym.

Dodał: Lancer1
2016-11-21 21:24:37

Kisiel pzrecież pisałem że gramy w sobote 18:30 wiec jaka niedziela? :O I na co Ci te nauki hehe, nie mozesz sobie świstka załatwić? No ale tak jak napisałem mecz w sobote :P a u23 wygrali 3-2, a w przerwie był wynik 1-2 ;p Z Tottkami będzie już cięzka przeprawa bo mają Kane\'a z przodu a i z tyłu ogarniają całkiem nieźle.

Dodał: Kisiel
2016-11-21 21:23:56

Posłuchałbym sobie wywiadu z Conte w języku włoskim + tłumaczenie. Myślę, że facet ma dużo ciekawych rzeczy do powiedzenia ale póki co, ogranicza go nieco bariera językowa. Uwielbiam gościa ale jego wywiady znam już na pamięć i doskonale wiem, że będzie \"with the ball, without the ball\"; \"great intensity\"; \"pleased for my players\" i tak w kółko. Pozostaje albo jakiś wywiad w ojczystym języku, albo czekać aż Antonio lepiej będzie operował angielskim.

Dodał: BeBack
2016-11-21 16:30:42

w u23 graja dzisiaj i wskladzie jest Zouma,Terry,Fabs i Michy.. Btw Michy juz bramke strzelil :P

Dodał: Kisiel
2016-11-21 15:42:57

Chelsea na szczycie tabeli, sześć czystych kont z rzędu. Wchodzę na Sky. Trzy główne newsy o United: \"Jak bardzo pechowe jest United?\", \"Carrick musi grać w pierwszym składzie\", \"Jose: Dlaczego posadziłem na ławce Rooneya\".

Dodał: Kisiel
2016-11-21 14:57:57

Kolejny mecz Chelsea w niedziele, a ja znów na naukach przedmałżeńskich... Ech... Chrzanić moje życie.

Dodał: Leonidas432
2016-11-20 21:16:35

Ja ciagle tak ogladam mecze, przegladarka Dolphin i do tego dolphin Jet Pack trzeba zainstalować. No i to tyle, czesto wlaczam z linkow ktore tu wrzucacie, normalnie mi działa.

Dodał: Leonidas432
2016-11-20 21:14:01

Jakiego delfina zaś ? O co chodzi ?

Dodał: Starkiller
2016-11-20 20:56:36

Leonidas chyba Ty korzystałeś z tego delfina na androida, to powiedz jak to działa :P

Dodał: Leonidas432
2016-11-20 20:51:13

W ogóle sie nie zgadzam z tymi ocenami Sky. Moses i Alonso 8, najlepsi, Costa 7 ? Przeciez Diego strzelił bramke, a i jeszcze jakby Pedro trafił w bramke zebrał by asyste. Do tego był najbardziej widoczny w ofensywie. No nie wiem, inaczej bym to ocenił.. Moses 7 Alonso 7, Costa 8.

Dodał: Luke_19
2016-11-20 19:33:27

17 punktów więcej niż za Mourinho w poprzednim sezonie, a 28 mieliśmy sezon temu dopiero po 23 kolejkach. Aż przykro patrzeć że tacy piłkarze jak Hazard czy Costa nie nie grają w Lidze Mistrzów

Dodał: Luke_19
2016-11-20 19:19:52

Middlesbrough ładnie się murowało w 1 połowie bałem się że nie uda się przejść tego muru ale na szczęście - widać u kogo uczył się Karanka i to nawet nie trzeba do jego historii zaglądać.

Dodał: bluearmy
2016-11-20 19:10:14

Dobrze, że są 3 pkt. Bałem się tej przerwy na reprezentacje i widać tego skutki. Drużyna została wybita z rytmu, ale nie jest tragicznie. Musimy przywrócić skuteczność i poruszanie się w defensywie. Boro miało za dużo miejsca, a Totki mogą to wykorzystać.

Dodał: Lancer1
2016-11-20 18:58:32

Mogło być spokojnie 2,3-0 jakby Pedro miał dzień a nie takiego niefarta, nadal gramy dobrze w ataku i solidnie w obronie, Courtois sie wynudził lekko. A w sobote 18:30 Chelsea - Tottenham i oby było jak z Evertonem :D

Dodał: Leonidas432
2016-11-20 18:57:08

3 pkt są, to jest wazne. Nudne, wymeczone zwyciestwo. Costa Motm moim zdaniem.

Dodał: Patryk
2016-11-20 18:55:09

z Villa, z Basel i cos tam jeszcze mu wpadlo ladnego

Dodał: salus95
2016-11-20 18:54:32

Wymęczone niesamowicie ale lider jest ;v

Dodał: Lancer1
2016-11-20 18:54:11

No to lider, brawo!!!

Dodał: Starkiller
2016-11-20 18:54:00

A no rzeczywiście, chyba tego nie oglądałem wtedy. Ale i tak jakoś fuksem strzelil :P To jego jedyny gol z wolnego?

Dodał: salus95
2016-11-20 18:51:23

Oscar jaki wąsik XD

Dodał: blackmore
2016-11-20 18:49:20

Starkiller, z Basel, nie pamiętasz?

Dodał: Przemo77
2016-11-20 18:48:49

Emocje na koniec, z Ivanovicem ryzyko straty bramki dramatycznie wzrasta.

Dodał: przyboj9
2016-11-20 18:48:42

ja coś mam tylko muszę sobie przypomniec jak to sie robiło, ale śmigało bardzo fajnie. Napisz kipisz maila: przyboj9@gmail.com Coś poszukam tego

Dodał: perzu25
2016-11-20 18:48:35

Jest i Ivanovic ;)

Dodał: Starkiller
2016-11-20 18:45:42

Ktoś tu kiedyś pisał, że na przeglądarce delphin albo dolphin można, ale ja nie testowałem, wiec nie wiem.

Dodał: Starkiller
2016-11-20 18:44:10

Luiz to w ogole kiedys strzelil wolnego?

Dodał: Kipisz
2016-11-20 18:43:52

Ktos oglada mecze na androidzie? Prawie kazdy mecz siedze w komunikacji, moze ktos zna sposob bym ogladal mecze?

Dodał: Fan102
2016-11-20 18:43:36

Brakuje troszke strzalow z dystansu :)

Dodał: Lancer1
2016-11-20 18:38:47

Pedro co dziś pech to nie mam pytań, szkoda..

Dodał: Lancer1
2016-11-20 18:37:57

Swieży Willian by sie przydał, ładna walka Middlesbrough

Dodał: Starkiller
2016-11-20 18:37:21

Brawo Courtois

Dodał: Lancer1
2016-11-20 18:31:53

Alonso chłopie no, tak blisko ;/

Dodał: Patryk
2016-11-20 18:30:51

Costa to ma w głowie, że nie może dostać żółtej kartki

Dodał: bluearmy
2016-11-20 18:29:41

Trzeba wejść na wyższe obroty, ponieważ terminarz jest ciężkawy/

Dodał: Lancer1
2016-11-20 18:29:39

Costa zamaist iść na wślizgu to stoi..

Dodał: Patryk
2016-11-20 18:25:17

tu trzeba na 2:0 strzelic, bo Boro coraz groźniejsze

Dodał: perzu25
2016-11-20 18:25:13

Ale mamy skuteczność...

Dodał: Patryk
2016-11-20 18:24:51

ale babol XD

Dodał: Starkiller
2016-11-20 18:23:14

O, dzięki bardzo fajny :D

Dodał: bluearmy
2016-11-20 18:23:14

Oby się nie zemściło...

Dodał: przyboj9
2016-11-20 18:23:06

blur, podałem Ci. ładnie śmiga

Dodał: bluearmy
2016-11-20 18:23:04

Dodał: Lancer1
2016-11-20 18:22:51

http://aliez.me/live/gs359pnbx/ podawałem wcześniej :P

Dodał: przyboj9
2016-11-20 18:22:41

Ale to rozegrali pięknie, szkoda poprzeczki :/

Dodał: BeBack
2016-11-20 18:22:24

rany :O Czemu to nie wpadlo ale akcja

Dodał: Lancer1
2016-11-20 18:22:24

Boże Pedro co za pech!

Dodał: bluearmy
2016-11-20 18:21:56

To nie ja :P Sam szukam czegoś lepszego, ale lipa.

Dodał: przyboj9
2016-11-20 18:21:40

http://sportowy.stream/kanal3.php

Dodał: Starkiller
2016-11-20 18:20:57

Teraz zaczęło mi się ciąć, to chyba Ty bluearmy taki ruch na stronie zrobiłeś :P ma ktoś jakiś inny link?

Dodał: bluearmy
2016-11-20 18:13:11

Dzięki :D

Dodał: Starkiller
2016-11-20 18:12:36

http://sportwhd.pw/canalplussport2.php Tylko musisz sobie powiększyć controlem i plusem :D Juz tylko Tottenham ma mniej straconych goli od nas (8). My mamy 9.

Dodał: bluearmy
2016-11-20 18:10:29

Ma ktoś dobrego streama?

Dodał: perzu25
2016-11-20 18:04:52

Ajjj

Dodał: przyboj9
2016-11-20 18:03:36

Ale Costa dzik!

Dodał: Patryk
2016-11-20 17:57:00

Pedro na razie kupa. Alonso tez srednio.

Dodał: Lancer1
2016-11-20 17:50:11

Narazie dobrze ale fajnie jakby poszli za ciosem, słabo Alonso troche ale jeszcze 2 połowa

Dodał: Lancer1
2016-11-20 17:44:28

I KTO wywyalczył rożnego po ktorym stzreliliśmy? Moses, bo zamiast wchodzić do bramki z piłką, musimy coś uderzać

Dodał: Przemo77
2016-11-20 17:43:41

Costa coś często z rożnych strzela.

Dodał: Lancer1
2016-11-20 17:42:41

costaaaaaaaaaaaaa goooooooool

Dodał: perzu25
2016-11-20 17:41:46

Coś czuję że będziemy walili w mur jak wczoraj live

Dodał: Lancer1
2016-11-20 17:39:51

Pedro czemu nie z pierwszej.. ;/

Dodał: Patryk
2016-11-20 17:31:28

Co spierdzielił :D

Dodał: perzu25
2016-11-20 17:31:24

Ale Valdes to wyjął

Dodał: Lancer1
2016-11-20 17:31:20

Aj Pedro, wiecej takich akcji

Dodał: salus95
2016-11-20 17:30:59

Co wyjął

Dodał: Dyma
2016-11-20 17:23:42

Kurde czemu tyle długich piłek gramy

Dodał: Patryk
2016-11-20 16:56:42

dziekuje :D

Dodał: Lancer1
2016-11-20 16:56:26

http://aliez.me/live/gs359pnbx/ prosze

Dodał: Patryk
2016-11-20 16:55:10

link?

Dodał: Dyma
2016-11-20 16:54:52

szybko strzelić 2 gole i dawać zmienników

Dodał: Lancer1
2016-11-20 16:50:38

No i zajebiście. Teraz obysmy zobaczyli tą sama ostrość i jakosć po przerwie reprezentacyjnej. Jazda Alonso <3 Hazard, Moses i reszta!

Dodał: Leonidas432
2016-11-20 16:47:06

Po mistrzostwo.

Dodał: kazikx
2016-11-20 16:30:20

Dobry skład, cały podstawowy, co cieszy po przerwie reprezentacyjnej... Williana nie widzę nawet na ławie. Co się z nim dzieje?