Chelsea.pl - polski serwis Chelsea FC


  • 1 |
  • 2 |
  • 3 |
poprzedni Stop Następny
2016-12-28 14:35:30 | Starkiller
8 komentarzy


  Bournemouth 3:0 (D)
26.12.2016r. godz. 16:00


 

Następny mecz:
 
Stoke City (D)
31.12.2016r. godz.16:00


 

brak ankiet

Chelsea vs Manchester United: Składy

Antonio Conte nie dokonał żadnych zmian i przeciw Czerwonym Diabłom wyjdzie ta sama jedenastka, który zdobyła 3 punkty w meczu z Leicester. Włoch raz jeszcze zdecydował się na ustawienie z trójką obrońców i formacji defensywnej ujrzeć będziemy mogli Davida Luiza, Gary'ego Cahilla i Cesara Azpilicuetę.

 

Poza pierwszą jedenstką wciąż pozostaje John Terry, który rozpocznie mecz na ławce rezerwowych. W pierszej jedenastce nie znalazł się również Willian, co związane jest prawdopodobnie z niedawną śmiercią matki Brazylijczyka.

 

Kibice Chelsea od pierwszego gwizdka nie będą mogli zobaczyć również  byłego gracza Chelsea, Juana Maty, który powróci dzisiaj na Stamford Bridge, gdyż Jose Mourinho zadecydował, że Hiszpan rozpocznie mecz na ławce rezerwowych.

 

Składy:

 

Chelsea: Courtois; Azpilicueta, David Luiz, Cahill (c); Moses, Kante, Matic, Alonso; Pedro, Diego Costa, Hazard.

Ławka rezerwowych: Begovic, Aina, Terry, Chalobah, Oscar, Willian, Batshuayi.

 

Manchester United: De Gea, Valencia, Bailly, Smalling (c), Blind, Herrera, Fellaini, Lingard, Pogba, Rashford, Ibrahimovic.

Ławka rezerwowych: Romero, Rojo, Darmian, Carrick, Young, Mata, Martial.

Źródło : Twitter

23.10.2016 | 16:09 | Starkiller
149 komentarzy
Szukaj według tagów:
lineups,

Aby dodać komentarz musisz się zalogować !

Dodał: Blue_man
2016-10-26 18:07:44

https://www.youtube.com/watch?v=9E_vwHbR5Ag

Dodał: Starkiller
2016-10-26 12:46:21

https://youtu.be/9DQXeFvTjjY?t=1m3s

Dodał: Starkiller
2016-10-26 11:29:49

W ogole ta definicja, która wczesniej wklejałem, moim zdaniem świetnie opisuje Jose jako menedżera. Myślę, że błędem było samo zatrudnienie Mou w zespole, który składa się z zawodników niedoświadczonych, młodych i których trzeba wiele nauczyć, bo ten nadaje się świetnie do drużyn, które już są na bardzo wysokim poziomie, lub są niezwykle ambitne, aby wnieść je na jeszcze wyższy poziom. Może lepszym klubme byłoby dla niego jakieś PSG czy nie wiem...Real :P The phrase that best describes the operating mode of the pacesetting leader is: \"Do as I do, now.\" That\'s because this style is one that involves a drive to achieve initiatives, and a drive to achieve results. The pacesetting leader sets both high standards for themselves and those they are leading. One of the key attributes of this style is the \"lead by example\" approach. They don\'t ask their followers to do anything they wouldn\'t do themselves. Unfortunately, not everyone shares the same motivating forces. Pacesetting leaders are also quick to identify individuals that are not keeping pace with their expectations. Poor performers are asked to rise to the occasion, and if they do not, they are quickly replaced. Pacesetters don\'t give employees a lot of positive feedback; they simply don\'t have the time. On the flip side, they have no problem jumping right in and taking over if they think progress is too slow. Clearly one of the pros of the pacesetting leadership style is they are able to quickly achieve business results. In the short term, there will be a high-energy group with outstanding performance in terms of accomplishing tasks as well as the quality of the work itself. On the down side, the style has a negative effect on the work environment. In fact, only the coercive leadership style has a greater negative effect on people. Oftentimes employees are simply overwhelmed by the speed and the demands placed upon them, resulting in morale that quickly deteriorates. To make matters worse, the haste under this leadership style is such that instructions to followers may not even be clear. Ironically, the leader has no patience for those that need to learn, or are not picking up new work fast enough. The most effective way to use the pacesetting style is when a business or department is in need of quick results from a group that is already highly motivated and competent. This means the motivation that\'s driving the leader must also exist among the followers. The style is also effective when group members are highly competent in the task they are going to complete. Whether this comes from aptitude or experience, the group members are going to be asked to work quickly. There is no time to learn on the job, or teach someone a skill they may be lacking. While the pacesetting style can be very effective in getting results in the short term, it\'s not a style that can be used over the long haul. Quite frankly, pacesetters are great at burning out their coworkers.The pacesetting style can be very effective if used sparingly; when it\'s really needed for the good of the business. If used as a base leadership style, the turnover rate on the team may be high.

Dodał: Starkiller
2016-10-26 11:17:10

Nie, że go nie lubi, tylko mu nie pasował do koncepcji gry.Klopp też odstawił Sturridge\'a, bo go nie lubi? Wbrew pozorom z tego i poprzednio sezonu, drużyny Mourinho też dużo ograły pressingiem, nie tak wysokim ale zawsze i dużo pracowały na boisku. Tak dobrze u nas grał przez te dwa sezony, bo taktyka była oparta głównie na nim, a że ta taktyka była nieefyktywna dla klubu, no cóż... Problem z nim jest taki, że on nie potrafi tak pressować, a to jest kluczowe w dzisiejszym futbolu. Myslę, że ani u Kloppa, ani u Pochettino, ani nie wiem, w Barcelonie nie byłoby dla niego miejsca teraz. W zasadzie, to że nikt dobry nie chce go kupić teraz, ani nikt sie nim nie interesuje, nie dziwi was to trochę? W sumie to od odejścia z Chelsea ani w Manchesterze nie robi furrory, ani w reprezentacji Hiszpanii. Poza tym niezwykle ważne są teraz fazy przejścia z obrony do ataku i z ataku do obrony i ważne jest, żeby zrobić to jak najszybciej (coś w czym Oscar był dośc dobry) ,a Juan jest dośc mało mobilny. Jeszcze paręnaście lat temu Mata by pewnie zrobił wielką karierę, ale nie w dzisiejszej piłce. Obawiam się, że tak jak piszesz skończy w jakimś Crystal Palace. I dziwi mnie właśnie, że Mourinho na niego stawiał w tym sezonie i nie wiem za bardzo jaki futbol chce grać, ale wygląda na to, że inny niż w Chelsea. Narazie to wygląda jakby nie miał w ogole pomysłu na gre. Choc pewnie pomysl jakis jest, gorzej z wdrozeniem go w zycie.

Dodał: Kisiel
2016-10-26 07:28:07

@Starkiller - nie, nie. Chodzi mi o to, ze przychodzi Mou do Chelsea i sadza najlepszego zawodnika na lawie, by sprzedac go pol roku pozniej do ManU. Przychodzi do ManU, a tu Mata. Przed sezonem i na jego poczatku bylo pelno gadania, ze Mata i Jose maja spine jeszcze z Chelsea. Jose w jednym z wywiadow powiedzial, ze w Chelsea mu Mata nie pasowal do koncepcji druzyny ale w ManU juz jak najbardziej. Przeciez to jest tlumaczenie rodem z Pudelka lub sejmowych konferencji prasowych. Koniec koncow, Mata i tak siedzi na lawie. Widac jednak, ze Mourinho po prostu nie lubi go i co by sie nie dzialo, to go nie bedzie wystawial. Szkoda mi bardzo Juana, bo skonczy w jakims Cryatal Palace, a jeszcze pare lat temu zadziwial nas i cale PL. Kolejny przyklad olewania Mourinho, to Bertrand. Koles wypozyczony do Swietych, laduje w najlepszej jedenastce sezonu. Co robimy? Sprzedajemy Anglika za smieszne pieniadze, dodatkowo na pozycji, na ktorej potrzebowalismy konkurencji. Zreszta, @Patryk, co to jest za argument, ze z tymi trzydziestomakilkoma mial gadac. Nikt tu nie mowi o mlodziakach, a o tych pilkarzach, ktorzy mogliby nam dzis pomoc. Dziwnym trafem, kazdy z nich robi furore tam, gdzie pojdzie. Moge postawic pieniadze na to, ze gdyby dzisiaj Siwy byl naszym trenerem to przepadlby nam Christensen, o ktorego pyta sie Barcelona, Bayern, czy Juventus. Talent jak cholera, robi swietna robote w Borussii. Mimo mojej calej sympatii dla Mourinho, bardziej wierze tym kilku/kilkunastu pilkarzom Chelsea, z ktorych kazdy wypowiada sie w tym samym tonie, niz jednemu Jose, ktory mowi NIEPRAWDA.

Dodał: Przemo77
2016-10-25 22:33:49

Patryk, na każdy temat tak łykasz bajeczki Mou i przyjmujesz jego stronę? Wygląda to tak jakbyś zakładał, że to co on powiedział jest prawdą. Co tu się dziwić Lukaku, jak jakakolwiek walka o skład z Jose na ławce jest skazana na porażkę. Czego tu oczekiwać, że nagle zacznie grać zamiast Costy, skoro sezon wcześniej pozbyto się go, żeby wypożyczyć Eto\'o? Wprowadzać to go trzeba było sezon wcześniej. Cuadrado zagrał raptem kilka spotkań i więcej mu grać nie dano. Moses wiele gorszy od Shurrle nie jest, o ile w ogóle, więc dla mnie to żaden argument, że do dyspozycji był jeden, a nie drugi. Jedyne co miał lepszego od Mosesa Niemiec to wykończenie i ogólnie strzały, ale poza tym w ofensywie wiele nie dawał. Oscar też równo formę trzyma, więc gdzie Mosesowi do niego, zwłaszcza, że gość błyszczał.

Dodał: Starkiller
2016-10-25 21:52:45

No ale co sugerujesz, że specjalnie sprzedał z Chelsea Matę, bo chcial źle dla klubu, a dla United już chce dobrze i dlatego gra? W ogole ciekawe jest, że u Conte prawdopodobnie Mata też by nie grał teraz, więc w sumie tak dużo na tym aż nie straciliśmy.

Dodał: Kisiel
2016-10-25 21:40:17

@Starkiller - żeby nie było, wchodzę na główną skysports.com/football i 7/14 artykułów jest o ManU. @Patryk - uważam, że nie masz racji. Mou odsuwał od siebie graczy w żałosny sposób. To, co zrobił z Matą i jak teraz się tłumaczy, to aż kpina. Nagle mu pasuje do koncepcji gry. Wywiady zawodników mówią swoje. Jose miał ich w dupie i nie ma co temu zaprzeczać. Zeszłoroczna kosa z niemalże całym składem, absurdalne zachowanie wobec Carneiro itd..

Dodał: Patryk
2016-10-25 20:54:06

na jaką cholerę Ty wymieniasz Cuadrado? Koleś potykał się o własne nogi w Chelsea i kazd to widział. Przecież z Lukaku Siwy rozmawiał, Belg nie chciał bić się o skład z Costą, więc podjął sam decyzję o opuszczeniu Chelsea, co wielokrotnie powtarzał. Z De Bruyne temat był temat wałkowany tak wielokrotnie, że nie mam czasu ani ochoty go ponownie opisywać. Fakt, faktem, że z perspektywy czasu jego sprzedaż była błędem Mou, ale nie wiem jak to się ma do rozmowy z wypożyczonymi zawodnikami. Moses został kupiony do pierwszego składu? Może u Di Matteo, bo przy 4-2-3-1 Siwego to byłby zawodnik szerokiego składu. Zwłaszcza, że mieliśmy wtedy Matę, Willy\'ego, Edena i Andre. Teraz u Conte ma szanse się wykazać, bo formacja i skład personalny na to pozwalają.

Dodał: Starkiller
2016-10-25 20:49:31

Kontuzje też, ale Marin to przede wszystkim to psychicznie nie dawał rady, nie tylko u nas ale wszędzie gdzie grał. Myślę, że nawet jakby do nas nie przyszedł to nic by z niego nie było. A szkoda bo potencjał miał duży. Taki zawodnik trochę podobny do innego wielkiego talentu, Diego. Może to trochę głupie porównanie, ale pamiętam, że nawet w FM miał chyba wszystkie psychiczne parametry poniżej 10 :D

Dodał: Przemo77
2016-10-25 20:16:05

Niekoniecznie musiał chcieć z nim rozmawiać, bo szedł na wypożyczenie, tylko chociażby dlatego, że został zakupiony jako zawodnik do pierwszej drużyny. Większość z tych zawodników na wypożyczeniach gdy zostało kupionych z miejsca poszło na wypożyczenia. Tak btw wielu takich zawodników mogłoby zrobić lepszą karierę w naszym klubie. Np Marin się fajnie zapowiadał, a potem kontuzja i mało szans dostawał.

Dodał: Lancer1
2016-10-25 20:12:35

Dokładnie, ich w koncu nie jest aż tak wielu. A co do Mou to ma przeciętna kadre i juz widze niektórzy na devilpage tęsknią za van gaalem ale ja mysle że Mourinho to w koncu poukłada, po prostu co mecz gra inny skład i to nie moze sie udać tak w biegu... Bailly jako nieliczny tam ogarnia i chłopaka szkoda, teraz to dopiero moze być komedia w obronie MU.. jutro juz grają z City ale to puchar tylko i wątpie żeby znowu tak kiepsko zagrali. Inna sprawa że jak powiedział Giggs troche teraz MU przypomina zlepek gwiazdeczek z twittera i instagrama, gdzie po blamażu wymieniają sie koszulkami z uśmiechem, coś co za czasów Giggsa, Scholsa nie miało prawa bytu. Wiec to ani wina tylko piłkarzy ani wina tylko Mou, choć kiedyś piłkarze wskoczyliby za nim w ogień, a teraz już chyba coraz mniej. Inna sprawa że są inni ciekawi trenerzy, a u Mou nadal każdy ma umiec bronić ale już z atakowaniem gorzej. Zwłaszcza pozycyjnym jest kiepsko bo kontry to wiadomo jak druzynom Mourinho wychodziły.

Dodał: booch
2016-10-25 19:58:29

Jeżeli nie rozróżniasz zawodników z akademii a zawodników pokroju Lukaku, De Bruyne, Moses Cuadrado no to trudno.

Dodał: Patryk
2016-10-25 19:48:27

No tak, Mourinho powinien porozmawiać z każdym zawodnikiem, który szedł na wypożyczenie, osobiście. Czyli z iloma? 35cioma?

Dodał: Starkiller
2016-10-25 19:35:58

Kisiel chyba masz rację z tym United na SkySports :D Wchodzę a tam na zółto wielkimi literami BREAKING NEWS: ERIC BAILLY WROCI DO GRY ZA DWA MIESIACE

Dodał: dziagwa
2016-10-25 13:39:59

Kisiel- grałem kilka razy w RPG niestety miałem pecha do ekip- albo zbyt poważna albo zbyt jajcarska, nigdy nie znalazłem odpowiedniej ekipy, a szkoda bo sama forma gry mi się podoba bardzo ;)

Dodał: Kisiel
2016-10-25 13:33:40

@Booch Racja, zapomnialem o Schneiderlinie. To jest koles, o ktorego bilo sie pol PL, a Jose ma go gdzies. To, jak potraktowany zostal Schweinsteiger, to jest imho skandal.

Dodał: Kisiel
2016-10-25 13:23:10

Dziagwa, ja od 11 lat gram i prowadze RPG. Glownie D&D, Warhammera ale ostatnio rowniez kupilem i prowadze fajna mieszanke wlasnie tych dwoch pozycji - Shadow of tje Demon Lord.

Dodał: dziagwa
2016-10-25 13:02:44

No niestety do Londynu na mecz jechać nie mogłem, akurat tak się złożyło że byłem w Manchesterze więc przynajmniej Old Traffort sobie zobaczyłem, na Etihad zabrakło czasu;) Ale za rok kto wie :)

Dodał: Starkiller
2016-10-25 12:56:04

dziagwa pomyliło Ci się, mecz był w Londynie, graliśmy u siebie :D

Dodał: dziagwa
2016-10-25 12:22:54

Tym samym, Polacy największą bitewniakową potęgą na świecie, bo wcześniej w tym roku wygraliśmy mistrzostwa w X-Wingi, Flame of Wars i byliśmy drudzy w Warhamera (inne gry figurkowe). Polecam każdemu to hobby ogólnie ;)

Dodał: dziagwa
2016-10-25 12:21:16

*bandą oczywiście :D

Dodał: dziagwa
2016-10-25 12:20:21

A ja od piątku do poniedziałku byłem w Manchesterze, w piatek wypiłem świetne piwo pod Old Traffort razem z kibicami ManU i to bardzo mili ludzie byli :) Stadion świetny, ochroniarze i \"staf\" przeuprzejmy nawet na moje oświadczenie że jestem kibicem Chelsea, podobnie na oświadczenie kumpla że jest kibicem Liverpoolu- w polsce nie do pomyślenia :) Do tego się pochwalę- gram w grę strategiczną \"Hobbit SBG\" (gra figurkowa, samemu się maluje modele itp a potem gra na blatach z terenami). I byłem w Manchesterze na Mistrzostwach Świata, razem z polską ekipą \"Polish Hussars\" zajęliśmy 1 miejsce przed bandom aroganckich brytyjczyków którzy traktowali nas jak murzynów z chatek z gówna, był też turniej parowy który udało mi się wygrać z kumplem, tak więc wracam z tytułem drużynowego i parowego mistrza świata :)

Dodał: booch
2016-10-25 11:36:09

Trzeba też pamiętać, że MU ma w swoich szeregach takiego zawodnika jak Bastian , tylko JM postanowił go skreślić nie dając mu żadnych szans. To samo praktycznie tyczy się Morgana. Mógłbym to zrozumieć jakby miał np. jak PSG pomoc - Matudi, Motta, Verrati, Krychowiak. Ale mając w obwodzie Felka to dla mnie czyste samobójstwo.

Dodał: kazikx
2016-10-25 10:51:16

Wydaje mi się, że to Real Madryt wyssał z Jose całą pozytywną energię, która jemu samemu i zawodnikom dawała kopa, a zostawił dużo złej. Po przygodzie z Realem Mou już nie był i nie jest tym samym człowiekiem... Jest bardziej zamknięty i wycofany, sprawia wrażenie, że swoją pracę traktuje jako zwykłą robotę, a nie pasję. A jak nie idzie, to wszyscy winni, tylko nie on... Z drugiej strony, poczekajmy z oceną osiągnięć Mou w United.

Dodał: Dyma
2016-10-25 09:58:47

Bo zarówno Guardiola jak i Mou to trenerzy 1 jedynej filozofii. Pomimo, że ich filozofie są przeciwne - atak vs kontra/obrona to w reszcie aspektów są podobni: zaraz po przyjściu spisują część ludzi na straty (nawet jak tamci nie mieli okazji sie pokazać, co więcej czasem pomimo dobrych występów, np Moses), chcą kontrolować każdy aspekt życia piłkarzy (Guardiola chyba poszedł dalej niż zakaz jedzenia konkretnych produktów), chemia z piłkarzami, ale ostatnio coś to osłabło u nich, szczególnie u JM. U Guardioli moim zdaniem efekt wypalenia nie jest aż tak mocno widoczny co u Jose bo jednak trochę wolnego miał, co za tym idzie mógł psychicznie odsapnąć, a JM od ponad 10 lat ciągle pod maksymalną presją. Ogólnie wydaje mi się, że od kilku lat (sukcesy/dobre występy Atletico i BVB, Juve) obserwujemy przejście z gry typowej tiki-taki czy autobusy na taktykę \"zabiegamy was na śmierć\" - zespoły Kloppa, Simeone czy Conte.

Dodał: Kisiel
2016-10-25 08:56:21

Uwazam, ze to, co van Gaalowi udalo sie wycisnac w zeszlym sezonie z ManU przy ilosci kontuzji, ktora ich trapila, to byl jego wielki sukces. Przeciez oni w pewnym momencie musieli grac dzieciakami z rezerw, bo cala linia obrony i pol pomocy bylo na L4. Wiem, ze United to klub, ktory powinien odnosic sukcesy ale w dzisiejszej PL nie da sie juz odniesc sukcesu na szybko. Wystarczy zobaczyc, jak wyglada tabela. Najwiekszy syf w United zostawil SAF. Bo owszem, odszedl z mistrzem ale to byla juz druzyna do wymiany, wiec najwiekszym rykoszetem oberwal Moyes. Bajzel zrobil sie tam jeszcze wiekszy i van Gaal i tak im poukladal to w miare plus wyciagnal Rashforda. Jose dostal kosmiczny budzet, kupil krola asyst Bundesligi, ktory siedzi u niego na lawie. Mkhitarian podzieli los naszego Cuadrado, tak mi sie zdaje. Najbardziej udal mu sie Baily ale trzeba przyznac, ze Mou chyna zawsze mial swietne oko do obroncow. Podsumowujac - nie uwazam, zeby Jose zastal syf w ManU. Ma Mate, ktorego nie uzywa. Ma Martiala, ktory siedzi na lawie. Jose zle traktuje pilkarzy, ktorzy mu sie nie spodobaja. Zawsze palil za soba mosty i jak ktos mu podpadl to kaplica. Ja osobiscie nie moge przezyc tego, jak sfrajerzylismy sie z Bertrandem. Owszem, Mou buduje swietna atmosfere z pilkarzami ale tylko z pilkarzami, ktorych lubi i wystawia. Z reszta pilkarzy zawsze ma kose albo leje na nich z gory na dol. Moses powiedzial, ze przez caly pobyt Mou w Chelsea, nie zdarzylo im sie rozmawiac osobiscie, a sprawy jego wypozyczen byly zalatwiane telefonicznie. Dla mnie to troche slabe. Nie przypominam sobie pilkarza, ktory u Mou dostal sruga szanse ale moge sie mylic. Nie zrozumcie mnie zle. Bardzo lubie Mourinho i kocham to, co zrobil dla klubu i jak sie o nas wypowiadal. Sam fakt, ze nie powiedzial nic mediom o czerwie, ktore powinien dostac Luiz, swiadczy o tym, ze po prostu nie chce mowic nic zlego przeciw nam. Niestety, jego mysl szkoleniowa przestaje byc na czasie i nie ma w tym nic zlego. O tym samym przekonuje sie Guardiola.

Dodał: answer
2016-10-25 07:50:32

Zgadzam się, że Jose zostawił dużo gorszą kadrę niż zastał przychodząc drugi raz. Można zwalać winę na zarząd, że pozwolił sprzedać zawodników ale gdyby Jose stawiał na nich to nikt nie pomyślałby o sprzedaży tych zawodników. Mając tych zawodników których sprzedaliśmy po sezonie przejściowym, śmiało mogliśmy również wygrać ligę.

Dodał: booch
2016-10-24 21:53:20

Van Gaal zostawił mu Rashforda którego JM nigdy by nie wygrzebał. JM dostał Ibrę bo znów potrzebował w zespole dziadka napastnika. Zakupil sobie Mikiego i nie wystawia go w ogóle ma Pogbe i nie potrafi ustawić go. Jedynie Bailly gra swoje. Wbrew pozorem Van Gaal zawsze zostawiał dobre podwaliny dla kolejnego menagera. Ale ok poczekajmy jeszcze z 2-3 miechy i zobaczymy jak JM postawia ich.

Dodał: Patryk
2016-10-24 21:05:44

A Mou w United możemy oceniać wcześniej po gównie, które zostawił Van Gaal?

Dodał: booch
2016-10-24 20:45:05

Różnica jest taka, że Conte możemy oceniać dopiero po 4,5 miesiącach bo jego zadaniem pierwszym jest posprzątać gówno jakie zostawił nam JM.

Dodał: Przemo77
2016-10-24 19:17:27

Porażki z Liverpoolem i Arsenalem nie dziwią, bo graliśmy z Ivanovicem w składzie. Jakoś po przejściu na system w którym dla Serba nie ma miejsca i nasza gra diametralnie się zmienia, ciągle mam wrażenie, że mamy o piłkarza więcej na boisku jak po skrzydle biega Alonso. Ja mam większe pretensje do Mourinho za pierwszy sezon, jego hipokryzje i idiotyczne decyzje. Prawie każdy transfer z klubu okazywał się błędem. Mając Bertranda ściągnęliśmy Filipe Luiza, a i tak grał Ivanovic i koniec końców odeszli obaj. Mając Lukaku w sezonie przejściowym (jak wiele razy Jose to podkreślał) wypożyczamy go i ściągamy Eto\'o - faktycznie budowanie filarów 32 letnim napastnikiem z piłkarskiej emerytury. Gra drewnianym Shurrle przy de Bruyne na trybunach też chyba najlepszym wyborem nie była. Salaha chciałbym znowu, Cuadrado jak się okazało też grać potrafi, Mata dalej jest lepszy w ofensywie od wszystkich naszych piłkarzy z wyjątkiem Hazarda (Costy nie liczę). W momencie jak przychodził Jose to mieliśmy idealną sytuację, żeby przeprowadzić w pierwszym sezonie wymianę pokoleń - był Bertrand a zdążyliśmy sprowadzić 3 lewych obrońców. Koniecznie potrzebowaliśmy napastnika, a Lukaku strzela bramkę za bramką. Musieliśmy ściągnąć Fabregasa, a był de Bruyne. Przecież to jest jakaś paranoja jak się zastanowić, wolałbym chyba, żeby Jose za drugim razem nie przechodził, bo zastał świetną kadrę, a zostawił nieporównywalnie gorszą dopłacając chyba do tego. Nie mówię, że transfer Fabregasa czy Costy był zły, ale mielibyśmy zawodników podobnej klasy i to o wiele młodszych.

Dodał: Patryk
2016-10-24 18:43:02

Ta, niby fajny mecz, ale United samo sobie strzelało gole. Już po pierwszych meczach sezonu mówiono jacy to my super nie jesteśmy, a później przyszły mecze z LFC i Arsenalem i wyszło, ż dalej jest w nas ta sama, nieudolna Chelsea. Teraz trzy zwycięstwa z rzędu i znowu idziemy po majstra? Przecież sytuacja Jose w CHelsea była bardzo złożona. Zarząd dał dupy, co widzieliśmy także w tym sezonie i o czym było mówione wcześniej. Piłkarze dali dupy, co również widzieliśmy także w tym sezonie oraz Jose dał dupy co widzimy również w tym sezonie. Kilka dobrych meczów i to już wjazd na Siwego (pojawianie się uka w tych momentach zaaawsze mnie bawi) i zawsze wypominanie tego samego względem zeszłego sezonu. Przy gorszych meczach Chelsea temat znika, nikt nic nie mówi.

Dodał: bluearmy
2016-10-24 18:41:27

Nie jest cienki i jego przeszłość to pokazuje. Jose wpadł we własne sidła, to wszystko przypomina słowa \"kłamstwo powtórzone tysiąc razy staje się prawdą\". Powtarzał, że jest The Special One, powtarzał, że jest najlepszy, a rozwój taktyczny odstawił na bok. Teraz zbiera owoce, ale nie przekreślałbym jego osoby. Przypomina, że 2 sezony temu to Chelsea była na szczycie tabeli. Portugalczyk jest jednym z najlepszych trenerów we współczesnej piłce i wypracował to w wielki stylu. Styl gry jego drużyn, być może i jest defensywny, ale skuteczny. Kontrataki w wykonaniu Realu oglądało się z wypiekami na policzkach, ta szybkość, kombinacja i bezczelna skuteczność była po prostu genialna.

Dodał: Starkiller
2016-10-24 17:17:01

Oczywiście cieszę się bardzo z wczorajszego wyniku, ale z huraoptymizmem poczekałbym jeszcze trochę. Arsenalowi w zeszłym sezonie też się zdarzyło rozbić United 3-0 u siebie, a później zaliczali jakieś frajerskie wyniki.

Dodał: Starkiller
2016-10-24 17:14:21

Nie, nie, byłeś w błędzie. Mourinho nie wygrywa bo jest cienki po prostu, to proste przecież. Myślę, że w dyskusji o Mourinho i choćby Conte, warto znać te dwa pojęcia. http://www.money-zine.com/career-development/leadership-skill/pacesetting-leadership/ // http://www.money-zine.com/career-development/leadership-skill/coaching-leadership/

Dodał: bluearmy
2016-10-24 16:31:23

Jose miał czas, żeby przemyśleć całą sprawę. To nie było tak, że z dnia na dzień został trenerem United. Ja osobiście uważam, że popadł w narcyzm, a to jest najgorsze co może spotkać.

Dodał: Przemo77
2016-10-24 15:24:16

Mi nigdy nie będzie szkoda United. Spotkałem zbyt wielu ich fanów, którzy żyją w przeświadczeniu, że ich klub jest lepszy od wszystkich innych, bo historia itd.

Dodał: salus95
2016-10-24 15:13:23

Powiem Wam, minął dzień, ochłonąłem i... szkoda mi MU. W końcu ten klub to jakby nie patrzeć ikona Premier League, a tak teraz dają dupy bez SAFa. Oczywiście super, że wygraliśmy, ale patrząc na to pod względem całego sezonu to wolałbym waleczniejsze MU i żebyśmy to z tą drużyną bili się o majstra, a nie z jakimiś tottenhamami, sh!tami czy wiecznie czwartymi armatami ;s

Dodał: Dyma
2016-10-24 14:34:06

nie ma co wieszać na nim aż tak psów bo, przypomnijmy sobie nasze nastroje po łomocie od Kanonierów, ale według mnie potrzebuje on urlopu, przynajmniej 1 sezon. Świat poszedł do przodu, a JM nie tylko sie zatrzymał, a wręcz cofnął bo nie ma juz tej iskry u niego. Kto wie może takie lanie podziała na nich jak na nas i będzie tylko lepiej, poza tym ciagle trzymają dystans z czołówką, a jak pokazały ostatnie tygodnie każdy zespól (w tym my) natraci jeszcze punktów. Patrzmy na siebie i tyle. Aczkolwiek nie ukrywam, że sprawiło mi to zwycięstwo masę frajdy, raz, że Utd, dwa JM ma utartego nosa

Dodał: Przemo77
2016-10-24 13:01:44

Czyli jednak wina Mourinho? Myślałem, że tam też piłkarze United się buntują i dlatego nie wygrywa.

Dodał: Starkiller
2016-10-24 12:20:45

I tak jak kiedyś już pisałem, bardzo bym chcial, żebyśmy kupili tego piłkarza, moim zdaniem to talent równy do N\'golo Kante, jeśli nie większy :D https://twitter.com/FOXSoccer/status/790195736025575425

Dodał: Starkiller
2016-10-24 12:13:30

A tu Zachodny jak zawsze celnie. http://www.sport.pl/sport/1,65025,20878836,premier-league-chelsea-obnazyla-slabosc-jose-mourinho.html // Natomiast bardzo podoba mi się postawa Kante. Widać, że bardzo wziął do serca słowa Conte, że musi więcej dawać w ataku i dzisiaj zdobył bramkę, a z Leicester był bardzo blisko i dawał bardzo dużo z przodu. Nawet David Luiz powiedział teraz, że na treningach Kante strzela jak na zawołanie. Uwielbam takich piłkarzy i myślę, że to dopiero ułamek tego do czego zdolny jest ten facet :D

Dodał: Starkiller
2016-10-24 12:10:14

https://twitter.com/mzachodny/status/790267890767364096

Dodał: Starkiller
2016-10-24 12:05:35

I piłkarze United są tak samo krytykowani za brak zaangażowania jak piłkarze Chelsea rok temu, a jednak Conte potrafil sprawić by ci sami piłkarze walczyli na boisku. Poczekajmy jeszcze może do jeszcze jednego jakiegoś naszego poważnego meczu, wyjazdowego choćby, ale nie wydaje mi się, ze tu tylko w piłkarzach jest u problem u Mourinho. Choc nie powiem, żeby zachowanie graczy Czerwonych Diabłow podobalo mi sie.

Dodał: Starkiller
2016-10-24 12:01:56

Nawet Giggs skrytykował piłkarzy United za zachowanie po meczu. Wszystko to co robi teraz Mourinho w United mnie... dziwi bardzo. Jego zespoły były zawsze znane z pracowitości, a to United wygląda jakby nie wiedziało co ze sobą zrobic, grają na stojąco, zupełnie bez pomysłu. Powiedziałbym, że właśnie podczas drugiej kadencji Mourinho u nas, Chelsea biegała bardzo dużo, przynajmniej w pierwszym i drugim sezonie. I właśnie nie wiem co jest tego przyczcyną, bo nie wydaje mi się, że zawodnikom po prostu się nie chce. A nawet jeśli by tak było, to kiedyś Jose by po prostu takiego zawodnika zdjął po 15 minutach. I tutaj też mam często wrażenie, że Mou stracił dużo na pewności siebie. Kiedyś w Chelsea potrafił zdjąć Joe Cole\'a po 12 minutach meczu, a tymczasem podczas derbów, gdzie United w pierwszej połowie było po prostu miażdzone przez City czekał ze zmianami do połowy, bo jak sam później mówił, zmiana przed przerwą byłaby dla zawodnika złym doświadczeniem, czy coś takiego. Kiedyś Bela Guttmann, trener nawiasem mówiąc niezwykle podobny do Mourinho, powiedział, że menedżer jest jak poskramiacz lwów, gdy w jego oczach pojawią się pierwsze iskierki strachu, jest zgubiony. I tutaj też mam wrażenie, że Jose próbuje się...zmienić. Jakby nie chciał się angażować zbytnio w relacje z zawodnikami, bo to doprowadzało do tego, że po 2-3 latach byli po prostu wypaleni, a to przyczyniało się do zwolnienia. Sam Mourinho przecież mówił, że chce pracować w United wiele lat, jak Ferguson i mam wrażenie, że de Fergusona właśnie próbuje się upodobnić i grać inny futbol niż grał wcześniej. (Czytałem kiedyś, że nawet konsultował taktykę z Fergusonem). Nawet wystawia czesto takich zawodników jak Lingard, czy Mata, co przecież jeszcze niedawno przecież byłoby nie do pomyślenia! Tyle, ze Mourinho tego nie potrafi, on potrafi grać jedynie swoją piłkę, taktyczną, opartą na pracowitości i nie traceniu goli. To wszystko sprawia, że przestał być sobą, a w jego oczach pojawiają się iskierki niepewności. Wyszło z tego takie niewiadomo co i chyba sami piłkarze nie wiedzą co mają robić na boisku. Co gorsza, mam wrażenie, że Mourinho też nie. Jest jak Bruce Willis z 12 Małp, próbami zmiany przeznaczenia, sam stwarza warunki, dzięki którym się ono wypełni. (zwolnienie). Według mnie Mourinho ma teraz dwie mozliwości, wrócić do tego co robił w pierwszych dwóch sezonach w Chelsea, czyli wrócic do taktyki pragmatycznej, taktycznej i obliczonej na wyniki, do tego robić wszystko po swojemu, z nastawieniem w stylu, \'albo się dopasujesz do mojego stylu, albo żegnaj\' , tak jak to robią Ferguson czy Pochettino, albo jeszcze w tym sezonie podzieli los Moyesa i Van Gaala.

Dodał: Dyma
2016-10-24 11:25:19

kazikx nawet Matic zagrał dobrze/bardzo dobrze. W ogóle to śmiech na sali bo po pierwszych słabych/przeciętnych spotkaniach ma najwięcej asyst;p Też mi sie to rzuciło w oczy, że po meczu tylko Mata był załamany (pytanie czy sam wynik czy fakt, że mógł być po drugiej stronie barykady). O ile DeGea przy bramkach to myślałem ,że zejdzie z boiska, tak potem same uśmiechy itp. Utd jest najmniej biegającym zespołem z całej ligi! W ogóle widzę u nich to co u nas było problem za 2 kadencji JM, nawet gdy wygrywaliśmy mecze to - rywal jest szybszy, częściej wygrywa 1na1, więcej biega. A po meczu uśmeichy, dobra atmosfera itp

Dodał: kazikx
2016-10-24 10:38:22

W zasadzie nie było u nas słabego ogniwa. Pedro można zarzucić niedokładne podania i Costa też mógł trochę lepiej. Ale jeden i drugi walczyli \"za wszystkich\", więc jest ok... Z kolei u piłkarzy MU uderzył mnie dobry humor po zakończeniu spotkania. Widać jak im się \"chce\". Chyba tylko Mata schodził wściekły, ale pewnie przez to, że od początku sezonu jest najlepszym grajkiem Diabełków, a Jose dalej go nie lubi. Ich problem.

Dodał: kazikx
2016-10-24 10:30:32

Dawno nie miałem w sobie tak pozytywnej pasji oglądając naszych w akcji. Spotkania z Leicester nie mogłem obejrzeć, więc dopiero z United zobaczyłem odmienioną Chelsea: taktyka (ustawienie, ruch bez piłki), zaangażowanie, skuteczność. Diabełkom zgotowaliśmy to, co lubią, czyli piekło:)

Dodał: Leonidas432
2016-10-23 21:53:06

Ramires by na 5:0 strzelił, ale dobre i 4 bramki. Brawo The Citzens.. tfu the blues.. mi sie Robinho wlaczył. Niedługo pewnie siwy wyda nowa ksiazke, o swoim upadku. Szkoda mi troche Jose.

Dodał: Lancer1
2016-10-23 19:52:14

Jasne że tak, Alonso dla mnie mega plus i lubie bardzo jego gre. Stawiam ze dziś u siebie z Liverpoolem też byśmy wygrali bądź zremisowali a nie przegrali 1-2..., to samo z Arsenalem.. My dzięki temu gramy skuteczniej i ciekawiej w ataku. Choć fakt że pod względem obrony to United jest baardzo słabe, to jednak na Anfield dali rade nic nie stracić a tu poszło im fatalnie.

Dodał: bluearmy
2016-10-23 19:51:14

Ja mam nadzieje, że teraźniejsza taktyka pozostanie z nami na dłużej. Powiem więcej, nie chodzi o skuteczność, ale różnorodność. Barca była wielka, ponieważ weszła w świat z kompletnie nową koncepcją, to wszystko bardziej przypominało, piłkę ręczną, koszykówkę niż piłkę nożną. Bieganie, zamęczanie, ciągły atak i niebywała kreacja, która pozwalała na mieszanie w głowach trenerom i piłkarzom. Nie chce wyjść na fanboja, bo takowym nie jestem, ponieważ styl Barcy mnie nudził, ale trzeba przyznać, że był NOWY, wyjątkowy. Chciałbym aby Romek umożliwił Conte tworzyć, ten człowiek to wizjoner i maniak, a tacy ludzie sięgają szczytów.

Dodał: Patryk
2016-10-23 19:47:04

zadecydowaly detale :DD

Dodał: Dyma
2016-10-23 19:44:50

Pytanie na ile to kwestia 3-4-3, a na ile kwestia, że mamy 2 dodatkowych pracusiów (Moses i Alonso) i \"pozbyliśmy się\" Bronka i Oscara. Ja tam jestem zadowolony, nawet bardzo, ale ostatnie lata nie tylko na naszym przykładzie pokazały żeby mieć chłodną głowę. Co do meczu to mówi się, że gra sie na tyle, na ile pozwala rywal, a rywal pozwolił nam dziś na wiele.

Dodał: Kisiel
2016-10-23 19:42:23

Na pierwszym miejscu: swietny wynik. Na drugim miejscu: czyste konto. Na trzecim miejscu: rozjechalismy dume Anglii i ciekawe, co Sky Sports na to. Na czwartym miejscu Arsenal. Na piatym miejscu: wbilismy bramke w autobus, zanim Jose odpalil silnik :D

Dodał: Lancer1
2016-10-23 19:39:56

3-4-3 póki co sie sprawdza, troche nie wierzylem w Conte i że w koncu posadzi Oscara i zwlaszcza Ivanovica ale plus dla niego. Kante vs 100mln 1-0 aż sie Ramires przypomniał z meczu z City kiedyś. Courtois jednak nie był bez pracy ale wszystko bronił jak trzeba.

Dodał: ricky31
2016-10-23 19:22:14

Komentarze na DP zaiste wyborne, aczkolwiek moim faworytem jest \"Do pierwszej bramki graliśmy naprawdę pozytywnie\" xDDDD

Dodał: bluearmy
2016-10-23 19:18:25

Kocham 3-4-3 i cieszę się, że włoska myśl szkoleniowa weszła do PL :)

Dodał: Luke_19
2016-10-23 19:17:05

19 pkt po 9 meczach a zeszłym sezonie potrzeba było 18 meczów żeby 19 pkt uciułać

Dodał: Patryk
2016-10-23 19:15:07

a Siwy mial powiedziec: \"Don\'t celebrate like that, at 1-0 ok, not 4-0...it\'s humiliating to us.\"

Dodał: Patryk
2016-10-23 19:14:13

Eidur Gudjohnsen ‏@Eidur22Official 36 min36 minut temu Jose still knows how to get the best out of @ChelseaFC #CHEMUN

Dodał: Patryk
2016-10-23 19:13:35

Solanke bliski przedłużenia kontraktu.

Dodał: Starkiller
2016-10-23 19:12:10

Eden Hazard has now equalled his goal tally from last season in the Premier League (4)

Dodał: Dyma
2016-10-23 19:12:06

kurde ale wszędzie w necie \"co powiedział Jose\" Faktycznie początkowo to wyglądało na coś neutralnego/pozytywnego, ale końcówka to jakby miał do niego żal. Pewnie będzie że Luiz powinien mieć czerwoną

Dodał: Starkiller
2016-10-23 19:09:15

https://www.facebook.com/TheTrollFootball.Official/posts/1660234310935966

Dodał: Starkiller
2016-10-23 19:05:20

Jak tam o sobie mówił Ibrahimovic? Że jak Cantona jest królem Manchesteru, to on będzie bogiem? Czy jak to szło xd?

Dodał: Starkiller
2016-10-23 19:04:27

\'Moi chłopacy z Portugalii cie dojadą, zobaczysz, wiem gdzie mieszkasz, spróbuj się tylko pojawić w Manchesterze\'

Dodał: ricky31
2016-10-23 19:00:49

Zgadza się Luke, jestem niezwykle ciekawy co powiedział Jose do Conte, bo wydaje się że były to jakieś żale, a już z pewnością nic przyjacielskiego. Może coś z przekąsem, typu \"Ok, wygrałeś stary i gratuluje, ale pamiętaj, tutaj jeden błąd i Romek i tak Cię wyrzuci, więc nie ciesz się tak bardzo\".

Dodał: salus95
2016-10-23 19:00:13

https://www.facebook.com/TheTrollFootball.Official/videos/1660241594268571/ Jezusie XDDDD

Dodał: Luke_19
2016-10-23 18:58:23

Ciekawe co Siwy powiedział do Conte. Na początku myślałem że mu gratulował a potem zszedł z boiska jak obrażony a Conte tak jakby chciał mu coś jeszcze powiedzieć

Dodał: Starkiller
2016-10-23 18:58:06

4 - This is only the 2nd time in a PL game that Mourinho has seen his side concede four or more goals (5-3 v Spurs in Jan 2015). Humbled.

Dodał: Lancer1
2016-10-23 18:58:00

Ja sądziłem że bedzie jak na Anfield.. a tu 4 do przodu i 3 ptk.. Chociaż obrona MU to mniej niż zero, z Sunderlandem będzie cięzki mecz i zobaczymy czy na wyjazdach też ogarniamy.

Dodał: ricky31
2016-10-23 18:56:27

Legia bije Lecha...Chelsea bije United...nie przypominam sobie kiedy ostatnio miałem tak dobry weekend :D

Dodał: Fan102
2016-10-23 18:55:20

Nie sadzilem ze Man Utd jest tak słabe :D my dzis na prawde bardzo dobrze, nie bylo najslabszego ogniwa :)

Dodał: Lancer1
2016-10-23 18:52:04

One Step Beyonce, nanana :D

Dodał: salus95
2016-10-23 18:50:41

Komentator: No bus = no clean sheet after 30 seconds XD <3

Dodał: Starkiller
2016-10-23 18:43:41

Hah http://x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_uYbLZSafNCs1hW10AQE39xCXbO6i00Ku.jpg

Dodał: Starkiller
2016-10-23 18:39:57

W ogole w tej chwili wyprzedamy tottki różnicą goli. Potrzebowalismy wlasnie 4 bramek, żeby ich wyprzedzic.

Dodał: Starkiller
2016-10-23 18:38:43

I dalej nie wiemy jak się zaprezentujemy z kimś dobrym...

Dodał: Luke_19
2016-10-23 18:38:35

Siwy po meczu i tak powie że wszystko przez sędziego a On jest wspaniały

Dodał: Luke_19
2016-10-23 18:35:45

Ale 5-0 pięknie by wyglądało i wspomnienia z Realu :)

Dodał: Starkiller
2016-10-23 18:35:17

Mourinho sie teraz przypomina la manita pewnie

Dodał: Luke_19
2016-10-23 18:34:49

Teraz siwy już nawet murować nie potrafi co pokazał poprzedni sezon

Dodał: Starkiller
2016-10-23 18:33:22

Przeciez to nawet nie jest murowanie. Oni nie graja zadna taktyka teraz...

Dodał: salus95
2016-10-23 18:32:43

de Gea jaki tam wkurwiony na sawoich :D Oby tak dalej to może ich w koncu opuści XD

Dodał: Luke_19
2016-10-23 18:32:02

Mówiłem nawet jak wygrywaliśmy mistrza że Mourinho potrafi tylko murować a jego taktyka była dobra ale 10 lat temu i zapomniał że od tamtego momentu wiele w piłce się zmieniło.

Dodał: ricky31
2016-10-23 18:31:48

Komuś się widzę Messi włączył

Dodał: Dyma
2016-10-23 18:29:53

Ramires pewnie mówi \"mój człowiek\"

Dodał: przyboj9
2016-10-23 18:29:01

Ramires przekazał skilla

Dodał: Lancer1
2016-10-23 18:28:48

Jezu kiedy my tak pięknie graliśmy :D i Kante gol no miazga :O

Dodał: przyboj9
2016-10-23 18:28:47

NR 7 to coś mówi!

Dodał: Starkiller
2016-10-23 18:28:17

Kante Joga Bonito :D

Dodał: booch
2016-10-23 18:27:49

HAHAHHAHAHAH to jest niemozliwe jak broni MU

Dodał: przyboj9
2016-10-23 18:27:47

JA pierdole!

Dodał: Patryk
2016-10-23 18:27:43

LOL

Dodał: Fan102
2016-10-23 18:27:42

MAGIA !!!!!!!!!!!!!

Dodał: Starkiller
2016-10-23 18:26:49

Ja w ogole nie ogarniam jakim cudem ten Lingard gral u Van Gaala, gra u Mourinho i jeszcze w miedzyczasie zdolal zadebiutowac w reprezentacji Anglii...

Dodał: booch
2016-10-23 18:24:51

A czemu się dziwisz jak wystwił pierwszą 11 taką że szkoda gadać to zrobił szybko zmiany.

Dodał: salus95
2016-10-23 18:23:18

64 minuta i Siwy wszystkie zmiany... u nas tak nie można było

Dodał: booch
2016-10-23 18:23:01

Juz wiem czemu Fabregas nie gra. Pokazuja nam to ostatnie mecze a przede wszystkim Victor

Dodał: Starkiller
2016-10-23 18:22:33

Jak Martial dalej nie będzie gral w pierwszym skladzie, to ja proponuje sprobowac go kupic

Dodał: Starkiller
2016-10-23 18:21:48

W sumie chyba nic specjalnego nie bylo. Przynajmniej ja nie slyszalem.

Dodał: answer
2016-10-23 18:21:04

a Matic to chyba 5 asysta?

Dodał: Fan102
2016-10-23 18:20:55

Panowie bo nie oglądałem 1 połowy, jakie było przywitanie Mourinho???? Byly jakieś spiewy od kibicow :) ????

Dodał: Starkiller
2016-10-23 18:20:26

Matic kolejna asysta :D

Dodał: Lancer1
2016-10-23 18:20:26

No to na 4 panowie! JAZDA!

Dodał: przyboj9
2016-10-23 18:20:25

Pieknie kurwa!

Dodał: Fan102
2016-10-23 18:19:31

Brawa od samego JM xD

Dodał: salus95
2016-10-23 18:19:29

Jeju Hazard co piłe do Pedro posłał... szkoda tylko, że to właśnie był Pedro XD

Dodał: booch
2016-10-23 18:19:29

3:0 tyle warta jest taktyja JM

Dodał: Patryk
2016-10-23 18:19:21

ależ piła od Matica. wow

Dodał: booch
2016-10-23 18:17:50

JM dalej chce tą samą taktyką grać z najlepszymi a to już nie wychodzi. Trzeba mieć zawodników do tego a nie Zlatan.

Dodał: booch
2016-10-23 18:14:58

W skrócie pierwsza połowa powinna zakończyć się 4:0 tak było wyrównanie.

Dodał: Starkiller
2016-10-23 18:13:41

Wniosek z tego taki, że wystarczylo wyjebac Oscara i Ivę żeby dobrze grać

Dodał: przyboj9
2016-10-23 18:13:38

Moses jak dzik

Dodał: Fan102
2016-10-23 18:10:39

Witam Panowie. Poratujecie linkiem?

Dodał: Lancer1
2016-10-23 18:06:30

Dzięki, no to zaczynamy 2 poł, oby po 3-0.

Dodał: Patryk
2016-10-23 18:01:59

dwie bramki po indywidualnych bledach United. Spotkanie wyrównane, United chyba czesciej pod naszym polem karnym, ale zazwyczaj bez wiekszego zagrozenia. Luiz powinien czerwona wylapac, bo wyprostowana noga wszedl w kolano Fellainiego. My mielismy w sumie klarowniejsze sytuacje, aby podwyższyć wynik. Sam Costa powinien coś strzelić, ale raz mu nie potrafił wyłożyć Pedro, a drugim razem trafil sam w siebie. Ogólnie obrona United to parodia i stwarzają sobie więcej zagrożenia niż my im.

Dodał: Lancer1
2016-10-23 17:52:42

Heh spóźniłem sie 40 min, wchodze na livescore a tam 2-0 hehe, nieźle już w 1 min Pedro i Cahill, hmm jak gramy? Alonso, Moses? Tworzymy jakieś sytuacje?

Dodał: salus95
2016-10-23 17:50:52

https://www.facebook.com/premierleaguenabiezaco/posts/1822918731328399 XDDDD

Dodał: Patryk
2016-10-23 17:48:28

chyba? xd mimo prowadzenia 2-0 to w ataku jakos tak nijako wygladamy

Dodał: Starkiller
2016-10-23 17:41:22

To chyba czerwo powinno byc dla Luiza...

Dodał: Patryk
2016-10-23 17:40:52

Luiz spiecie w mozgu

Dodał: Patryk
2016-10-23 17:33:40

ta, nieważne czy wykonuje je Willy, Moses czy Eden. 90% konczy się na pierwszym zawodniku przeciwnika ;D

Dodał: Starkiller
2016-10-23 17:33:25

Co się dzieje z Mkhitaryanem w ogole?

Dodał: Starkiller
2016-10-23 17:32:11

Te nasze wrzutki sa świetne

Dodał: Patryk
2016-10-23 17:31:09

obrona United daje nam prezent za prezentem. tu już powinien być większy wynik

Dodał: salus95
2016-10-23 17:24:37

Dawać po 6:0 jak z armatami... kiedyś tam :v

Dodał: przyboj9
2016-10-23 17:24:05

Mam mam już!

Dodał: Dyma
2016-10-23 17:24:00

2 największe ciamajdy u nas strzelają gola.

Dodał: Patryk
2016-10-23 17:22:59

Boże, Pedro xd

Dodał: Starkiller
2016-10-23 17:22:16

przyboj nie czytaj teraz komentarzy!!!

Dodał: Patryk
2016-10-23 17:21:49

teraz niebezpieczny wynik :D

Dodał: Dyma
2016-10-23 17:10:11

Trochę odpuściliśmy, za dużo miejsca im zostawiamy

Dodał: przyboj9
2016-10-23 17:08:33

Tez tak mam, popsuł się xd

Dodał: ricky31
2016-10-23 17:04:10

Zabije Cie przyboj, na tym linku od Ciebie fakt, 2min opóźnienia...jest PL..jest fajny obraz...ale cholera, głos mam jakieś 15 sekund do przodu, ja patrze jak zaczynają a tu słyszę Pedro goool xD

Dodał: Dyma
2016-10-23 17:03:40

Patryk miałem pisać ze pewnie będzie miał asystę a tu proszę...

Dodał: przyboj9
2016-10-23 17:01:59

hahahahah

Dodał: Patryk
2016-10-23 17:01:07

to mi Pedro zamknal twarz :D

Dodał: przyboj9
2016-10-23 17:01:06

Dobra, to ja wracam w przerwie bo bedzieci mi spoilerować xd

Dodał: Starkiller
2016-10-23 16:59:52

https://www.reddit.com/r/soccerstreams/comments/58ynsz/match_thread_1500_gmt_chelsea_vs_manchester_united/

Dodał: przyboj9
2016-10-23 16:57:08

http://hdwall.pips.ru/z.html jakos bardzo dobra, PL ale opoznenie z 2 min xd

Dodał: Patryk
2016-10-23 16:53:27

macie jakiegos streama, bo mi meczyki nie dzialaja ;(

Dodał: Kisiel
2016-10-23 16:43:41

Nawet w tramwaju, ktorym teraz jade nie jest tak ciasno jak w czubie tabeli PL.

Dodał: Starkiller
2016-10-23 16:40:32

Canal+Sport2 (w zapowiedzi meczu było :P)

Dodał: salus95
2016-10-23 16:40:24

Widzę, że tylko Canal+ Sport 2 ;c

Dodał: salus95
2016-10-23 16:38:19

Na jakimkolwiek kanale w TV ten mecz będzie czy trzeba po streamach szukać? :v

Dodał: kazikx
2016-10-23 16:25:26

Kolejny dobry dla nas rezultat: City remisuje...

Dodał: Patryk
2016-10-23 16:17:00

Zawsze czuję niepokój, gdy widzę Pedro w pierwszym składzie. btw. nasza kaleka Matic, ma 4 asysty w tym seoznie (najwiecej z Chelsea)